zondag 25 januari 2015

Mijn pony's

Mijn pony’s heten Aquanura en Flicka. Ik spring met Aquanura, met mijn andere pony doe ik dressuur. Ik wil heel graag naar de LRV met mijn pony’s. Ik heb nog twee shetlanders Karel en Pagadder. Karel is kampioen geweest met de koets. Mijn mama heeft nog twee paarden Nebel en Goldrush. Ik heb met Nebel nog wedstrijd gereden. Ik ben geboren tussen de paarden en ik rij al van mijn geboorte. Mijn eerste pony was Plopje ,die ging tijdens de winter naar vrienden van mama in Antwerpen en hun pony’tje kwam naar ons bij Tatanka. Als ik nog in het eerste zat, kwam mijn mama mij halen want Plopje was blijven hangen aan een draad in de wei. Zijn been was gebroken, dat vond ik heel erg. De dierenarts is dan gekomen. Hij heeft Plopje een spuit gegeven om in te slapen. We hebben haar afgeknipt om bij te houden. Dit ben ik en Karel op de foto.

Morgane
klas 5