woensdag 22 oktober 2014

Veranda

Wij gaan misschien een veranda kopen. Het is nog niet zeker. Ik zou het wel leuk vinden als we een veranda gaan kopen en ook niet blij. Ik ben blij als we een veranda gaan kopen omdat je echt het gevoel hebt dat je buiten bent. Als we eten gaan we dan in de veranda zitten en dan heb je mooi uitzicht op onze tuin. Ik ga dan ook een grote speelruimte hebben. Ik vind het ook wel jammer als we een veranda zouden kopen als ik in de tuin ga voetballen en ik trap per ongeluk tegen het raam en het raam is kapot is dat zeker 5000 euro kwijt. Maar mijn papa heeft gezegd dat ze één gaan kopen met sterk glas. Maar dan kan ik ook niet met vrienden een voetbalmatch spelen ofwel moeten we de doelen omdraaien maar daar zijn er doornen en dan gaat de bal kapot en ik heb weinig ballen. En dan is er ook een stuk van de tuin weg maar dat is niet zo erg voor mij. Het is ook wel duur een veranda. Er komt ook soms iemand dan toont hij allemaal foto’s om te kijken als we het mooi vinden. We hebben er al een paar gevonden maar ons balkon zat in de weg. Dat was wel jammer.

Robbe
klas 6