zaterdag 4 oktober 2014

Mijn hartsvriendin

Mijn hartsvriendin heet Bente. Ze woont in Tienen dat is over Brussel en Leuven. Het is anderhalf uur rijden met de auto. Ik ken Bente van op het skeeleren, ik zie haar alleen op wedstrijden. Dat vind ik jammer. Ze is blijven slapen in augustus. Op 15, 16 en 17 had ik wedstrijd en die zondag is ze mee gekomen met mij naar huis. De maandag na de eerste dag dat ze bleef slapen zijn we naar Plopsa Land De Panne gegaan. We zijn op 2 nieuwe attracties geweest van Wiki De Viking. De tweede dag hebben we thuis gespeeld. En 's avonds getraind op Jan Breidel Stadion. De derde dag zijn we naar het strand geweest. We hebben vissen gevangen en een groene soort garnaal. Die avond was het training op de Kleine Pathoekeweg op de slipschool. En na de training is Bente vertrokken naar huis. Dat vond ik jammer maar elke dag sms’en we en soms skypen we. En zie haar ook altijd op de wedstrijden. In de herfstvakantie mag ik bij haar logeren. Dat vind ik heel leuk.

Jitske
klas 6