vrijdag 10 oktober 2014

Mijn oma is gestorven

Mijn oma is in de grote vakantie gestorven. Ze was ongeneselijk ziek. Ik heb haar maar elf jaar gekend . Ik vind het super erg. Ze lag in het Onze-Lieve-Vrouweziekenhuis. En zij hebben hebben haar wens in vervulling gebracht . Haar wens was dat ze daar tot het laatste kon blijven. Ik ben hun eeuwig dankbaar. Toen ik wist dat ze dood was heb ik heel veel geweend. Ze is de dinsdag gestorven en de vrijdag was haar begrafenis. Ik en mijn neef hebben heel de begrafenis door geweend en mijn tante en mama hebben ook veel geweend. De zus van mijn oma is nog niet dood maar zij is niet alleen haar zus verloren maar ook haar beste vriendin. Zij heeft ook veel geweend. Blijkbaar was ik één van de belangrijkste dingen in haar leven en toen begon ik heel hard te wenen. Als er iemand sterft is het niet alleen erg maar ook raar omdat je die persoon dan nooit meer kan zien. Je hoort hun lach niet meer, je ziet niets meer omdat ze weg is. Mijn opa is ook al dood en dat komt ook door kanker maar ik was nog maar twee jaar, mijn zus heeft hem nooit gekend. Dat is erg. Maar ik weet dat ze willen dat we gewoon verder gaan met ons leven zonder hen.


Yara
klas 6