zaterdag 4 oktober 2014

Hartpatiënt

Zoals je weet ben ik in februari geopereerd aan mijn hart. In mijn aorta groeide er eelt daardoor vernauwde mijn aorta. In mijn operatie hebben ze de eelt die in mijn aorta zat weg verwijderd. In het ziekenhuis hadden mama en papa gepraat met een mevrouw die ze ontmoet hadden. Haar kind had ook een hartprobleem en zo kwamen we te weten dat er ergens een vereniging was speciaal voor hartpatiënten. VZW Hartekinderen is een vereniging die een paar keer per jaar samen komt om activiteiten te doen. Voor de ouders is er dan elke keer een uitleg over EHBO. De laatste activiteit was een uitstap naar de Zoo. De eerst volgende activiteit is een boerderijkamp. VZW Hartekinderen wordt begeleid door dokters, verplegers en medewerkers.
http://www.hartekinderen.be/

Ymke
klas 5