woensdag 8 oktober 2014

Nieuwe school

Ik ben veranderd van school omdat het in de school waar ik nu zit een veel betere voorbereiding is voor het middelbaar. Toen ik hier kwam had ik al een paar vriendinnen. Ik werd zeker niet gepest en het is hier veel makkelijker. Maar in het begin zag ik het echt niet zitten omdat ik mijn vriendinnen veel teveel ging missen. Maar ik zag het aan de ene kant wel zitten omdat het veel makkelijker is voor mij. Maar in het begin was het echt moeilijk voor mij. Ik begin het hier wel gewend te raken . Het lukt wel, ik heb er soms wel een beetje moeite mee. Wat ik hecht heel leuk vind, is dat we mogen kiezen wat we doen. Ik ben heel blij dat ik zo'n toffe meester heb!!!!!!!!!!!! Er zijn ook veel meisjes van de klas die van paarden houden en dat vind ik wel leuk want er wordt veel over gesproken. Hier in deze school is er ook een praatronde en dat is echt tof. Dan zegt iedereen wat ze allemaal zo hebben gedaan. Ik vind het ook tof om te werken en huiswerk te maken. Het is hier zo anders omdat in mijn vorige school werd ik soms gepest en hier zeker niet. Hier kan je ook warm eten. En op mijn vorige school niet. En hier eten we allemaal samen, dat is wel tof. Nu heb ik ook een meester, daar had ik op gehoopt. Soms mis ik wel nog mijn vriendinnen!

Maya
klas 5