woensdag 22 oktober 2014

Ballet

Ik doe ballet en ik vind dat echt heel leuk. Ik hou van dansen omdat je veel kan bewegen met je lichaam en je leert er zo veel nieuwe dingen bij. Dat is echt super tof, het brengt me tot rust. Ik doe al 6 jaar ballet en ik vind het heel leuk.
Volgend jaar ga ik naar de middelbare graad in het ballet en ik zie dat echt zitten. Mijn juf is een tijdje afwezig, want ze werd geopereerd aan haar tenen en kan daardoor een paar maanden geen les geven. Dat vind ik echt heel jammer! Er is nu een vervangjuf voor de dinsdag en een andere vervangjuf voor de donderdag. Dat vind ik een beetje vervelend want dan moet ik me aanpassen aan beide de juffen. Het zijn 2 verschillende soorten lessen die worden gegeven. De juf van de dinsdag geeft klassiek en de juf van de donderdag geeft modern. Ik vind het allebei wel leuk. Ik leer wel veel bij in allebei de lessen. Ik verlang echt naar mij juf want zij is voor mij toch nog de allerleukste en liefste dansjuf!!!

Maya
klas 5