zaterdag 4 oktober 2014

Avonturenkamp

Ieder jaar is er een avonturenkamp daar ga ik altijd met mijn vrienden heen, dat is meestal in juli in de vakantie. Dat is een organisatie van Knokke dan moeten we iedere ochtend verzamelen om 9 uur in de Lugaan, daar heb je ook tennisbanen. De maandag moesten we vlotten bouwen en tegen het andere team een race doen met de vlotten. In de helft van de race is hun vlot uit elkaar gegaan dus hebben wij de race gewonnen. Als dat gedaan was, hebben we nog allerlei spelletjes gespeeld zoals dikke Bertha en touwtje trek, dan hebben we ook nog pijl en boog geschoten. De dinsdag zijn we gaan rijden met de quad. Je kon kiezen tussen kleine quads of grote. Ik heb een grotere gekozen want die gingen sneller en het was een groter parcours. Dan hebben we een parcours gereden en onder ons was er water dus als je viel lag je in het water. Dan konden we nog kiezen tussen wakeboarden of iets waar je naar moest klimmen en dan moesten we iets vast houden en langs een touw naar beneden glijden. Ik denk dat het deadride heet.
Op woensdag zijn we gaan kanoën en dan moesten we racen en pingpongballetjes grijpen en daarop stonden daarop cijfers en dat waren je punten. Daarna zijn we paintballballetjes gaan zoeken en die mocht je dan vrijdag gebruiken. Donderdag zijn we met de mountainbikes gaan rijden van Knokke naar Sluis en terug en als we een rivier gingen tegenkomen mochten we er in springen. Dan op de laatste dag zijn we naar Ieper geweest om te gaan paintballen en dat vond ik het leukste. Ik heb er veel kunnen raken en ikzelf ben 3 keer geraakt. Ik vond het spijtig dat het kamp gedaan was.

Robbe
klas 6