zaterdag 31 januari 2009

The Sound of Music

Mijn hobby is onder andere zingen. Ik heb nog veel hobby’s maar zingen dat doe ik dag en nacht. Ik heb twee jaar geleden een micro gekregen om aan mijn stereo aan te sluiten. Ik ben ook een grote fan van musicals. Daar hebben ze draadloze micro’s zodat ze kunnen rondlopen en zingen tegelijkertijd. Ik wou dat ook kunnen omdat ik veel met mijn broer en zus de musicals naspeel. En je raad nooit wat ik voor mijn verjaardag gekregen heb. Een headset. Dat is een draadloze micro. Ik was super blij ik kan nu eindelijk met mijn armen zwaaien terwijl ik zing. Ik deed hem direct aan en begon te zingen en te springen. Mijn micro is zo goed dat ze me van boven tot beneden kunnen horen. Gelukkig kunnen mijn ouders daar goed tegen. Ik ben heel blij dat mijn ouders mij daar zo in willen steunen. Overal rijden ze met me rond voor zanglessen en voor audities. Ik ben hen daar super dankbaar voor. Ze zeggen altijd dat we onze dromen moeten volgen. Ook mijn meester Wim ben ik dankbaar dat we zoveel mogen zingen en met muziek bezig zijn in de klas. Ik hoop dat ik nog veel audities mag doen. In elk geval mijn micro heb ik al.

Joy
klas 5