woensdag 14 januari 2009

Geloven in Jehova

Ik heb een ander geloof dan de rest van de school. Ik geloof in Jehova. De meeste vinden het maar jammer omdat ik geen feesten zoals Kerst, Sinterklaas, Pasen, Halloween, Valentijnsdag of andere zulke feesten mag vieren. Maar dat is toch mijn geloof. Niemand anders hoeft toch te kiezen waar ik in geloof. En ik vier wel geboortedatums, trouwdagen of jubileums. Ik ga elke zondag en donderdag ongeveer 2 uur en de maandag 1 uur naar een grote zaal om nog meer over Hem te leren. Maar de maandag is afgeschaft. Soms gaan we langs bij andere mensen, zodat zij er ook meer over leren. Wij vinden dat iedereen het recht geeft om er meer over te weten. En waarom oorlog over geloof terwijl we van elkaar kunnen leren. Wie komt er nu eigenlijk op het idee om iemand neer te schieten omdat hij in iets anders gelooft. Ik heb een goede raad voor iedereen , leef in harmonie in plaats van met elkaar te vechten.

Kevin
klas 6