vrijdag 16 januari 2009

Gaten vullen

In december ben ik voor de 2de keer naar de tandarts geweest. Het was voor een voorlopige vulling. We kwamen toe in het ziekenhuis en ik zei tegen mama:”Waarvoor is het deze keer?” Mijn mama zei:”Ik weet het niet jongen maar vraag dat ze je zere tand vullen”. We gingen in de lift. In een paar seconden waren we je boven. De baliedame riep door de micro:”Dr. Patric, uw patiënt is hier”. De dokter kwam, ik was een klein beetje bang. Ik lag in hok 7. Eerst hebben ze mijn tandvlees verdooft en hebben ze mijn mond droog gemaakt. Dan begon hij in mijn tand te boren maar ik voelde het nog. Hij gaf mij nog een beetje verdoving maar ik voelde het nog steeds. Ze gaven me nog een beetje bij. Dan begonnen ze terug te boren het deed geen pijn meer. Ze maakten mijn mond helemaal droog en hebben mij een voorlopige vulling gegeven. We moeten nog eens terug komen op maandag 19 januari.

Gregory
klas 6