woensdag 14 januari 2009

Marokko

Marokko is het land waar ik vandaan kom. Maar het land is niet zo rijk want ze hebben daar geen computers. Als het schooljaar gedaan is, zullen mijn familie en ik misschien op reis gaan naar Marokko. Mijn papa is daar geboren in 1956. Toen hij daar nog woonde had hij nog heel veel geld. Mijn broer is geboren in 1990 en mijn grote zus in 1991. Als het schooljaar gedaan is, zal ik ook nog verhuizen naar Brussel. In Brussel kennen we heel veel mensen. Marokko is een land waar allemaal moslims wonen. En Saoudie is ook een land waar duizenden mensen bidden.
Ik zal veel geluk hebben in Brussel en ook in mijn nieuwe school. België is ook een leuk land. Het is één van de rijkste landen net als Japan. Ik heb ook nog een broer die is 26 jaar. Hij heet Samir. Hij is nog niet getrouwd omdat hij nog een papa heeft. Hij woont al in Brussel. Hij komt meestal de zondag op bezoek naar ons. Hij heeft nog een vriend. Hij is geen moslim. Samir speelt gitaar. Hij moet elke zaterdag gaan zingen voor mensen samen met andere vrienden. Soms gaan wij naar hem in Brussel. Als wij in Brussel gaan wonen dan kunnen we gemakkelijker naar zijn huis. Eigenlijk woont hij in een appartement.

Ibrahim
klas 5