vrijdag 16 januari 2009

Winterpret

Winter. Het woord alleen al doet me beven. Winter doet me denken aan kou en ziektes. Maar het doet me ook denken aan sneeuw en ijspret! Dit jaar was er niet zo veel sneeuwpret, maar ijspret hebben we gehad! De vaart is dichtgevroren! Wij hebben de kans dan ook niet laten liggen om er een mooie wandeling op te maken. Ellen had een kniekneuzing en kon spijtig genoeg niet mee! Ik had het zeer koud, maar het was gewoon zo fijn om eens samen met je familie te zijn! Na de wandeling ben ik samen met mijn zussen om de slee geweest! Het was nogal kinderachtig maar zo leuk. We moesten elk de slee eens trekken! Ze wogen tonnen. Ik vond dat ze wel eens op dieet mochten! De sneeuwpret die we gehad hadden duurde ook maar een dag. Maar dat was dan ook wel een super dag!!! Samen met mijn zussen hebben we een sneeuwballengevecht gehouden. We smeten allemaal op mijn oudste zus Veere. Die zat nog in haar pyjama en werd dan ook kledder nat!!! De volgende dag was ze natuurlijk ziek, maar dat vond ze niet erg. Ze had juist een leuke dag achter de rug!

Anne
klas 6