maandag 12 januari 2009

Een vroeg verjaardagscadeau

Het was een gewone woensdagmiddag. Mijn mama was te laat ik moest in de opvang blijven. Het was twaalf uur toen ze er was. Ze zei dat ze een verrassing had. Mijn verjaardagscadeau. Ik moest niet lang na denken, schaatsen, ik wist het meteen. Ik was verrast en blij. Eerst gingen we naar huis dikke kleren aan doen en eten. En dan gaan schaatsen maar eerst moest ik ze wel aan krijgen. Het duurde een half uur om ze te knopen. We reden naar een grote plas in Dudzele, groter dan het Boudewijnpark. Ik heb dan voor de eerste keer in mijn leven op natuurijs geschaatst. Vrijdag zijn we nog een keer terug geweest om te schaatsen. Zaterdag zijn we dan naar de Damse vaart geweest om er te schaatsen. Ik had er al zoveel over horen vertellen van mijn papa en mijn pe. Dat het zo tof is om op de Damse vaart te schaatsen. Ik ben blij dat ik dat ook eens heb meegemaakt. Jammer dat ze nu al dooi voorspellen en hopelijk moeten we nu weer geen 12 jaar wachten om nog eens op natuurijs te schaatsen.

Cedric
klas 6