maandag 12 januari 2009

Tandartsbezoek

In september ben ik voor de eerste keer naar de tandarts geweest. Dat was in het AZ St.-Jan. Eerst vond ik het eng maar na een paar minuten was het al minder eng. De tandarts begon eerst in mijn mond te kijken met een spiegeltje daarna maakte hij mijn mond droog met een machientje dat lucht wegblaast. Daarna heeft hij met een kleine stok in mijn mond bezig geweest, een gebogen en scherpe punt aan elke kant. Toen hij daar mee klaar was, had hij een stok dat je in je mond moet steken gegeven dat zat een hele tijd tegen mijn verhemelte dat was niet prettig. Dan hebben ze twee foto’s van mijn tanden getrokken in één van de tanden zat er een gat van 0,5cm dus 5 mm. Dan heeft de tandarts tandvlees weggehaald. Dat deed pijn, heel veel pijn. Intussen kwam er ook bloed uit mijn mond. Ik mocht mijn mond spoelen en kreeg ik een cadeautje.

Gregory
klas 6