donderdag 5 februari 2009

Aanpassen

In het leven moet je je wel eens aanpassen.
Ik heb me zelf ook al eens moeten aanpassen. Wanneer mijn oma en mijn hond zijn gestorven. Dat was een pijnlijk moment voor mij en de familie. En wanneer ik moest verhuizen, heb ik me moeten aanpassen. Dan heb ik al mijn vrienden van mijn vorige school zeer gemist. Wanneer ik naar een andere school ging, was het een slechte dag omdat ik als jongen toen lang haar had. Als ik de klas binnen kwam zij een meisje:”Een extra voor de meisjes!” Het was niet leuk om te horen. Op kampen zeiden ze altijd meisje tegen mij. Als ze geen naam vonden om me te pesten was het wel "meisje".
Wanneer mijn mama bevallen was en ik kreeg een zusje moest ik me weer aanpassen. Eerst was ik jaren enig kind dus het is wel raar met iemand nieuws in
huis.
Volgend jaar zit ik in het middelbaar. Ook daar zal het er een stuk anders uitzien en moet ik me zeker aanpassen.

Wesley
klas 6