donderdag 19 februari 2009

Carnavalschaatsen

Valentijn is al voorbij en komt carnaval er aan. Carnaval vind ik een tof feest. Dit jaar gaan we gaan schaatsen. Ik verlang er nu al naar. Als ik met de bus naar school ga dan is iedereen verkleed. Ik weet zelf nog niet in wat ik me zal verkleden. Maar het is ook een verassing. Vorig jaar zij we naar de Toverplaneet geweest maar ik vind dat de Toverplaneet meer voor kleuters is. De kleuters gaan niet mee schaatsen, zij blijven in school. Dat vind ik wel beter want moest mijn zus mee geweest zijn, dan zou ik de hele dag met haar moeten schaatsen. Schaatsen dat kan mijn zus nog niet. Ik zou graag mijn schaatsen meenemen maar ze zijn te klein. Als ik naar huis ga dan ga ik heel veel pijn hebben in mijn tenen. Ik zal zeker dikke kousen aan doen. Want de huurschaatsen daar zou je niet in willen. Oh, maar ja, het belangrijkste is dat iedereen het leuk vindt.

Bouchra
klas 6