donderdag 19 februari 2009

Writers block

Ik zat meer dan een uur op de computer te denken waar ik over kan schrijven. Toch vond ik niks. Ik dacht aan veel dingen. Maar ik wist niet wat ik er over moest schrijven zoals: computer, auto`s, gaming en al mijn andere interesses en hobby’s. En ik wist ook niet welke ik daarvan moest kiezen. Omdat ik niks kon bedenken ging ik even een spelletje “Snake” - je moet met een slang muizen eten waardoor je steeds langer en langer wordt, wat het steeds moeilijker maakt - spelen. Een half uur verder en een highscore van 2500 wist ik het nog niet. Ik moest bijna naar bed dus ik wist dat ik moest opschieten. Ik had inmiddels hoofdpijn gekregen van zo veel te denken. Toen had ik even een pauze genomen. Normaal vind ik het leuk om achter de computer de zitten maar nu eens niet. Ik werd moe en ik ben blijkbaar in slaap gevallen en naar bed gedragen, want de volgende ochtend werd ik wakker in mijn bed. Ik zei meteen: “Potver, nu heb ik nóg geen blog…”.

Karl-Heinz
klas 5