woensdag 18 februari 2009

Broertjes

Ik heb een kleine broer. Hij is een echte wildebras. Soms vechten we wel eens Maar we doen elkaar niet echt pijn. Alhoewel misschien zou hij wel eens durven zijn tanden tonen. In de crèche stond hij bekend als een gangster, hij was de duivel aan huis. Maar soms is hij echt vervelend zoals als ik viool oefen, komt hij er heel tijd tussen en nog meer van die dingen. Soms zou ik hem echt willen…tja zo zijn kleine broertjes. Dan kan ik later tegen zijn kinderen zeggen dat hij zo’n bandiet was. Maar soms zou ik hem echt niet kunnen missen. Thuis moorden we elkaar gewoon uit. Maar toch zou ik voor hem opkomen als hij in de problemen zat. En toen hij geboren was, was ik bang dat hij me zou opeten. Want hij leek op E.T. en dat is geen grapje. Dus zo zie je maar weer, kleine broers toch.

Anaïs
klas 5