vrijdag 19 januari 2024

Vormsel

Ik doe dit jaar mijn vormsel. Voor mijn vormsel moeten wij en paar opdrachtjes doen. Je kon kiezen tussen spaghetti verkopen, cupcakes maken, straatvuil opkuisen en spelletjes gaan spelen in het bejaardenhuis. Ik heb gekozen voor spaghetti te verkopen maar ik was de enige die dat gekozen had dus ik was daar helemaal alleen. Dit weekend moest ik naar de kerk. Daar moesten wij ook zingen en we kregen daar een beetje uitleg over de kerk en ons vormsel. We werden daar in verschillende groepjes verdeeld en ik zit in een groepje met Tiago en Aurélie en nog 2 andere kinderen. Op Kerstmis moest ik ook naar de kerk en ik moest daar een klein tekstje voorlezen. Na mijn vormsel ga ik gaan eten met mijn familie en misschien nog een feestje voor vrienden een familie in onze tuin. Ik heb heel veel zin in mijn vormsel maar ik heb wel een beetje stress.

Corneel
klas 6