vrijdag 19 januari 2024

Vormsel

Ik zal in mei 2024 mijn vormsel doen. Ik kijk er heel hard naar uit. Er zal een feest zijn met vrienden en familie. Lekker eten en veel plezier maken. Hopelijk woon ik dan al in mijn nieuw huis te Aartrijke. Zaterdag thuis met een groot springkasteel en heel veel lekkere taart dat mijn papa zal maken. Wat ik zal dragen dat is een geheim tot aan de dag van mijn vormsel. Ik weet al wat het is. Erg leuk gaan winkelen met mijn mama waar ik mocht kiezen. Op de dag van mijn vormsel zal ik 1 iemand missen en dat is mijn overgrootmoeder (ze is overleden). Ik mocht van mijn mama zelf de uitnodiging maken, dat vond ik heel leuk. Ik tekende een tekening en dat is mijn uitnodiging. Een tekening van een robot (want mijn mama zegt dat ik een robot ben). Op zondag gaan we lekker gaan eten op restaurant met heel de familie. We gaan naar het Oud Gemeentehuis te Varsenare. We eten ribbetjes, mijn lievelingseten. We kunnen daar veel spelen buiten: springkasteel, klimtoren, glijbaan en een soort waar je zweeft door de lucht. Wat ik zal vragen aan de mensen dat is altijd moeilijk daarom vraag ik centjes voor later voor een gsm, laptop of tablet. Ik wens dat iedereen gelukkig is op mijn dag en dat de zon schijnt en dat mijn neefje komt van 4 maanden oud. Ik hoop dat mijn andere neef ook kan komen want de week erna is zijn eerste communie.

Tiago
klas 6