donderdag 11 januari 2024

Trampoline

Ik ben dit jaar begonnen met trampoline. Ik ging eigenlijk vorig jaar al beginnen maar het was volzet dus moest ik een jaar wachten. Ik ben begonnen met trampoline omdat ik het leuk vind om salto's te doen en we hebben thuis ook een trampoline waar ik bijna elke dag op spring. Ik woon ook vlak bij een trampolinepark soms ga ik daarnaar toe met men broers of met vrienden. We hebben in de zomervakantie voor het eerst een maandpas gekocht voor 50 euro dan mag je elke dag een uur springen in dat trampoline park. De trainingen zijn in BLOZO bij de club Rust Roest. 
De eerste lessen van de trampoline waren wel een beetje saai maar na een paar lessen mochten we De eerste lessen van de trampoline waren wel een beetje saai maar na een paar lessen mochten we salto's doen en toen begon het leuk te worden. Het zijn niet alleen trampolines maar ook dubbele mini tramps dat is een schuine trampoline en dan een rechte trampoline en daarachter ligt een mat. Al de kinderen van de trampoline zijn verdeeld in 3 groepen. Groep 1 zijn de beginners en groep 3 zijn de beste. De eerste les gingen ze kijken wie in welke groep moest zitten ik moest in groep 2 maar na een paar lessen mocht ik naar groep 3. De trainingen zijn elke vrijdag van 18 uur tot 20 uur. In het begin van de training geeft een trainer de opwarming en terwijl zetten de andere trainers alles klaar.
Na een uur is het 5 minuten pauze dan kan je naar de wc gaan of iets drinken en na de pauze verwisselen we ook van trampoline. Om kwart voor 8 beginnen we met opruimen een daarna is het tijd en mogen we naar huis.

Juul
klas 6