vrijdag 19 januari 2024

Kerstmis

KERSTMIS is een leuke dag en ook de andere feestdagen en het leukste aan Kerstmis vind ik dan de cadeautjes en het nieuwjaar weer vuurwerk en dan mag ik wachten tot er vuurwerk komt of het nieuwjaar is. Dit jaar heb ik geen vuurwerk aangestoken omdat het vuurwerk een beetje te duur was maar in het dorp was er heel mooi vuurwerk. Ik heb veel cadeautjes gekregen zoals een mega grote knuffel en een paar gezelschapsspelletjes. Mijn mama heeft parfum gekregen. Ik ben blij dat je altijd op kerstavond cadeautjes mag opendoen en ik ben blij dat KERSTMIS bestaat want KERSTMIS is superleuk en de andere feestdagen in de kerst vakantie zijn ook leuk. Ik vind dat KERSTMIS de leukste en de mooiste dagen zijn en ik kan niet meer wachten tot het 2025 is en dat er weer kerst is.

Jayden
klas 5