donderdag 11 januari 2024

Voetballen

Ikzelf heb geen hobby want ik ga bijna elke dag buitenspelen en ik voetbal als ik buiten speel. Het is leuk en want ik ben goed en niet goed maar ik wil binnenkort misschien wel voetballen als sport om nog beter te doen. Want ik wilde altijd profvoetballer worden maar liever op straat met mijn vrienden. Ik vind het tof dat we dat ook mogen voetballen op school en profvoetballer wil ik liever niet meer worden want dat is niets voor mij. Want voetballen is leuker op het straat vind ik. Ik ga misschien volgend seizoen naar een voetbalclub gaan in Dudzele waar jonas ook voetbalt. Want het zou wel leuk zijn dat ik bij hem in het team zit. Dat zou ik echt leuk vinden en hij ook denk ik toch. Want voetballen is gewoon super leuk op sommige momenten. 

Jayden
klas 5