donderdag 18 januari 2024

Stage

Ik ben in de herfstvakantie naar Engeland geweest voor een trampoline stage. We zijn vertrokken met de boot van Calais naar dover en dan met de trein naar Gillingham. In de boot was ik heel misselijk omdat de boot heel veel op en neer ging. Toen we daar waren moesten we direct 3 uur trainen maar dat vond ik wel leuk. In het totaal hebben we in 5 dagen 21 uur getraind. Ik heb veel nieuwe sprongen geleerd. In dat gebouw stonden er 12 trampolines en 2 dubbele mini’s 1 dubbele mini stond achter een blokken put en de anderen stond achter een mat. De trampolines waren veel beter dan hier in Brugge, het was even wennen als ik hier terugkwam. Op de dubbele mini heb ik voor het eerst een tripel salto gedaan daar was ik heel blij mee. We hebben de laatste dag een uitstap gedaan naar Londen. We hebben in Londen naar de big ben, Londen Eye en ook naar Buckingham Palace geweest. De terug rit was met de Eurostar, dat was onze trein. We moesten eerst op de trein naar Brussel en dan nog een trein naar Brugge.  Ik vond het superleuk!

Corneel
klas 6