donderdag 18 januari 2024

Training

Ik train 8 uur in de week soms ook 10 uur. Soms zijn er eens extra trainingen of soms ook groepstrainingen. Er zijn bijna terug wedstrijden. Dus zijn we nu al aan het oefenen op nieuwe reeksen. De reeksen zijn nu al veel moeilijker dan vorig jaar. In mijn reeks zitten er nu 2 dubbele salto’s en 2 schroeven. Maar mijn reeks kan nog altijd veranderen en nog moeilijker worden. We krijgen soms ook krachtoefeningen en lenigheidsoefeningen, dat is nodig om nieuwe sprongen te draaien en blessures te vermijden. Lenigheidsoefeningen zijn wel een beetje saai. 6 januari is mijn eerste wedstrijd in Dendermonde op de grote trampoline. Ik spring nu een niveau hoger dus het gaat ook moeilijker zijn om een wedstrijd te winnen. Maar ik ga blijven mijn best doen en nog veel trainen. Ik kijk al uit naar mijn 1ste wedstrijd. 

Corneel
klas 6