vrijdag 19 januari 2024

Kerstmis

Ik vind Kerstmis het gezelligste feest van het jaar omdat ik graag cadeautjes krijg en graag lekker eet. Dit jaar ga ik naar mijn nonkel in Aalter met kerst en mijn oma en opa gaan ook mee. We gaan daar dan visgyros eten ik heb geen idee wat dat is maar mijn mama zegt dat dat lekker is en ik vind vis sowieso al lekker dus ik ga het wel lusten. Mijn nonkel heeft twee kinderen: Roxane zit in het tweede leerjaar en Victor in het vierde leerjaar. Ze wonen in een supermooi en groot huis dat ze hebben laten bouwen.
Dit jaar is de warmste week in Brugge. De warmste week zamelt dit jaar geld in voor kinderen zodat ze zonder zorgen kunnen opgroeien en dat is altijd de week voor kerst. Er zijn ook optredens van Belgische artiesten en het geld dat daarmee ingezameld wordt gaat naar de warmste week. Onze school doet ook mee aan de warmaton we gaan dan lopen door een school voor geld in te zamelen voor de warmste week en de dag daarna gaan we die cheque afgeven aan de warmste week.

Juul
klas 6