vrijdag 19 januari 2024

De zoo

Een paar weken geleden ben ik en mijn mama en mijn zus naar de zoo geweest. Je kon daar overnachten en wij hebben daar zaterdag  geslapen en zondag moesten we weer weg omdat mijn mama dat niet zag zitten om 2 nachten te blijven slapen omdat het maandag weer school was. Maar wel in het weekend. Ik heb veel dieren gezien zoals tijgers, olifanten en spinnen en na de wandeling waren we weer in het huisje. Dan gingen we naar een speelplein  en toen gingen we gaan slapen. Maar ik kon niet slapen omdat het in de kamer super warm was en mijn zus ook niet. De volgende dag hadden we niet veel tijd meer om dat weer bijna naar huis moesten en we zijn snel naar de dieren gaan kijken in de ochtend. Een beetje later moesten weer naar huis want anders gingen we te laat komen voor onze trein. Maar ik vond het super leuk om een keer naar de zoo te gaan met mijn mama en mijn zus. 

Jayden
klas 5