donderdag 18 januari 2024

Familie

Mijn familie is de beste want ik heb 2 zussen een 2 broers dus ben ik met 5 in huis. Dus is hut wel vaak druk in huis maar dat maakt niet veel uit. Mijn zussen houden van zingen en dansen een vakjes kleuren maar ik snap niet wat daar zo leuk aan is en mijn grote broer vindt zijn gsm leuk want hij wilt nooit zijn gsm afgeven. Mijn kleine broer houdt van camions een tractors.  Mijn mama en mijn papa hebben het dus lastig maar het komt altijd wel weer goed en ik en mijn broers hebben wel vaak ruzie maar niet zo lang maar als mijn zussen ruzie maken  dan duurt dat wel een tijdje. De honden blaffen altijd mega hard als er iemand langs komt en dan kan je ze niet stil krijgen. Valente bijt altijd in mijn benen als ik spring en dat doet zeer maar hij stopt als ik het vraag. Kito die is wel flink en bijt niet in mijn benen en hij zit meestal in zijn bench. Ik help vaak mijn papa als er een klus moet gedaan worden bijvoorbeeld helpen met de isolatie of het behang.

Tiago
klas 6