woensdag 18 september 2019

Ik word gelukkig van ...

Waar ik gelukkig van word, is van super hard mee te zingen met mijn muziek als men boxje op het allerluidst staat. Want daarvan wordt mijn hart helemaal opgelucht. Er komen altijd verschillende emoties uit, soms verdrietige, soms opgewekte en meestal gewoon super
blije.
Heel soms als ik ruzie heb met mama of papa voor dat ik naar school moet, dan ben ik meestal boos op mama of papa en dan vertrek ik soms gewoon zonder daag te zeggen. Als ik dan op de bus zit, voel ik me zo rot tegenover mijn mama of papa. Als ik dan na school thuis kom, dan ga ik naar mijn kamer en leg ik mijn muziek op en begin ik heel erg hard mee te zingen. Dan denk ik in mezelf dat ik echt sorry moet gaan zeggen tegen mijn mama of papa en dat doe ik dan ook. Als ik daarna terug naar boven ga, dan leg ik mijn muziek op en dan ben ik echt blij dat ik sorry heb gezegd en dan is mijn hart helemaal opgelucht en dat geeft me echt een super gevoel.

Wolker
klas 6