maandag 16 september 2019

Verandering

Het is een nieuw schooljaar. Ik zit in een nieuwe klas, het is wel anders want we zijn met zoveel. Met 17 en vorig jaar maar met elf ... en ik kan niet geloven dat er nu al 2 weken school voorbij zijn. Het gaat echt snel, het is leuk en het vliegt voorbij. We doen ook terug de bieb. Ik zit er ook bij en ik vind het leuk om te doen, om kinderen te helpen lezen.
Voor mijn hond Raya was het ook terug even wennen want bij de eerste schooldag wist hij echt niet wat we gingen doen.
Ik mis mijn oude klas wel heel erg. Maar ik vind het ook wel leuk dat ik in een nieuwe klas zit. Noora zit ook in onze klas. Zij zat ook op onze school maar in het 5de en nu zit ze bij ons in de klas. Dit jaar durf ik zelf mijn mening te zeggen, vorig jaar zou ik dat niet gedaan hebben. Ik weet niet hoe het komt dat ik het nu ineens wel durf maar het is gewoon zo. Mama zegt dat ik veel veranderd ben door vorig jaar bij Wim te zitten, misschien ligt het daar aan. Ik werk veel meer dan vroeger omdat ik dit jaar echt wil zien wat ik kan. Vorig jaar heb ik niet de volledige weekpakketten meegedaan en niet alle toetsen. Maar dit jaar ga ik dat wel proberen. Ik heb dus zin in het schooljaar en ik hoop dat het nog lang duurt tegen dat we in Merkenveld zitten.

Ilke
klas 6