zondag 15 september 2019

Het nieuwe schooljaar

Twee weken geleden is mijn beste vriend Ward gestart in de middelbare school. De laatste week van de vakantie was hij wel al zenuwachtig om naar zijn nieuwe school te gaan. Gelukkig moest hij niet alleen starten. Want er waren twee vrienden van zijn lagere school die naar dezelfde school gingen en één ervan zit zelfs in zijn klas. Vorige week woensdagnamiddag hebben we afgesproken en konden we al een beetje bijpraten over onze eerste schooldag. Het eerste wat ik aan hem vroeg was, heb je al veel nieuwe vrienden gemaakt? En hij zei dat hij al bevriend was met heel zijn klas. Hij vroeg ook aan mij of er nieuwe kinderen in mijn school waren. Ja hoor, zei ik. Er is een jongen die in het derde bij mij in de klas zat teruggekomen naar mijn school en wij waren toen al goeie vrienden. Ik vind het leuk dat we terug samen kunnen spelen in de speeltijd en veel lol kunnen maken. Gelukkig kan ik nog een jaartje in mijn school blijven.
Ik hoop dat ik nog een leuk 6de jaar zal hebben. Maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan.

Timo
klas 6