maandag 16 september 2019

Mijzelf

Ik ben Sayan Vanparys. Sayan komt van mijn mama (Agar) en mijn papa (Sven) samen. Ik weet niet hoe maar die namen samen komen Sayan uit. Ik ben 10 jaar. Binnen drie weken 11 jaar. Mijn hobby's zijn dansen paardrijden en motorcross. Ik ga ook nog muziekles doen. Maar ik weet nog niet welk instrument. Ik zit te twijfelen tussen drum, zang of gitaar. Ik doe ook graag cajon maar dat instrument kan je natuurlijk niet doen. Alleen op school maar ik krijg er een voor mijn verjaardag.
Ik hou van dieren ik heb zelf twee ratten en een kat. Daarnaast ook nog een hond en nog een andere kat. Ik zou graag zelf een hond hebben en dan noemt hij Max. Maar ik weet niet of ik er een van het asiel zou nemen want dat vind ik eigenlijk wel erg. Het is goed dat ze die dieren helpen maar hun leefgebied in die kooien vind ik erg. Als ik een hond van het asiel neem heb ik er wel een gered maar dan steun je het asiel ook natuurlijk. Ik vind dat dieren die zelf in de wildernis zouden kunnen overleven dat ze die dieren in de wildernis moeten laten. Of dat ze eerst moeten kijken voordat je een dier koopt of de leefomgeving oke is en het baasje ook.

Sayan
klas 6