zaterdag 14 september 2019

Een witte herdershond

Ik wil graag een hond hebben. Een witte herdershond. Dat is schattig, lief, mooi en leuk. Wat een ander persoon daarvan vindt, interesseert me niet echt.
Veel mensen willen een hond hebben maar een hond is een beest die veel tijd en plaats inneemt, jammer genoeg. Ik begrijp wel dat ik da niet mag van mijn ouders omdat we geen grote tuin hebben en ze beiden gaan werken waardoor de hond veel alleen zou zijn, maar ik blijf dromen over een hond. Ik weet wel nog niet zo veel over een witte herdershond, maar ik zal kan er nog altijd veel over leren.
Ik vind het wel leuk voor de mensen of kinderen die een hond hebben maar het is wel jammer dat ik da niet heb. Ik zie vaak op websites dat ze zo’n schattige puppy's hebben gevonden op de straat, of langs afgelegen wegen of wat dan ook. Dat vind ik persoonlijk heel zielig. Ik begrijp niet dat mensen dit kunnen doen, ze zomaar achter laten. Ik zou wel zo’n puppy willen hebben. Maar ja wie wil er nu geen hond?

Alisa
klas 6