zondag 12 maart 2017

Neefjes en nichtjes

Ik heb 3 nichtjes en 2 neefjes. Lotte is de jongste. Zij is super schattig en zij noemt mij meestal Amberstaartje, omdat ik altijd staartjes maak in haar haar. Ik moet steeds lachen als ze dat zegt. Aurélie is ook heel lief, zij heeft ook lang haar. Zij vraagt niet om staartjes maar om vlechtjes te maken. Met Alisa speel ik meestal gezelschapsspelletjes. Wat ik heel schattig vind aan haar, is dat ze heel erg veel tekeningen maakt voor mij. Ze zijn eigenlijk wel nog mooi. Milan is ook super lief. Soms als hij iets vraagt aan mij zeg ik meestal (zo om te lachen) neen, en dan heeft hij zo van die puppyoogjes en dan kun je toch moeilijk neen gaan zeggen hé? Natuurlijk mag ik Ilias niet vergeten, hij maakt altijd grapjes en hij is een super lief neefje. Ik zou echt niet zonder mijn nichtjes en neefjes kunnen!
Heel soms kunnen ze wel eens ambetant zijn, maar ik heb zelf neefjes en nichtjes gewild dus dat moet ik er maar bijnemen, toch? Ik vind ze echt heel belangrijk, ik wil ze echt niet kwijt!

Amber
klas 6