maandag 13 maart 2017

De bib

Op school hebben we de bib. Ik vind de bibsuper leuk om te doen. In de bib kunnen de kinderen boeken kiezen. Ze kunnen kiezen dan uit 1 boek en 1 strip. Als ze hun boekje hebben uitgelezen mogen ze een stempel op hun stempelkaart en als hun stempelkaart vol is krijgen ze een cadeautje.
Vorig jaar deden Maya, Luna, Ymke & Fien de bib. Op het einde van het jaar moesten ze de nieuwe bibploeg gaan kiezen en alle meisje wilden dat doen. Zij hebben ons dan super goed opgeleerd en we moesten toen allemaal leuke testjes doen. Ik ben wel blij dat ik dat bib doe maar soms is het wel zwaar. Maar omdat het zo leuk is is dat niet erg. Er is ook een boek van de maand en dat boekje lezen we dan op de laatste vrijdag van dat maand voor.
Zelf vind ik lezen wel leuk. Ik lees ook best wel vaak. De bib is de laatste tijd echt een passie aan het worden. Ik vond het eerst een beetje te zwaar maar ik wilde toch nog eens proberen en nu zou ik er zelf niet meer aan denken om te stoppen met de bib.
LOVE THE BIB XXX

Julietje
klas 6