maandag 13 maart 2017

Mijn hondje

Ik heb een hondje en ze heet Chanel. Ze is al 3 maanden bij ons en dat is super leuk. Chanel is al 9 jaar. Eigenlijk is Chanel het hondje van mijn oma maar mijn Oma kan niet meer zo goed voor chanel zorgen omdat ze al wat ouder is. Dus is Chanel naar ons gekomen. Ik was super blij dat te horen. Ik ga er soms mee gaan wandelen maar niet te vaak want Chanel heeft reuma. En dat is wel jammer Chanel is super schattig en lief ze komt heel veel op mijn schoot zitten. Ze heeft super veel speeltjes met een toeter in ze bijt altijd de toeter kapot. Ze gaan meestal maar 1 of 2 dagen mee en dan zijn haar speeltjes al kapot.Toen mijn mama en ik Chanel hingen ophalen moest ze natuurlijk mee in de auto. En Chanel is super bang in de auto ze was de hele tijd een soort van aan het wenen. En dat vond ik wel zielig. Ik vind Chanel echt super leuk en ik wil Chanel nooit meer kwijt echt nooit.

Debby
klas 6