zondag 12 maart 2017

Mijn nieuwe klas

De klas van Wim is echt fantastisch. Het is hier heel leuk, ik heb al heel wat vrienden op school. Lukas is echt heel leuk, we spelen samen op de speelplaats. Hij kan zo goed inlineskaten, als de beste inlineskater ter wereld. Debby is heel behulpzaam. Ze hielp mij toen ik pas nieuw was. Ze is een super meid. Rafael hielp mij op weg op de eerste dag. Hij is ook goed met middaglijsten invullen. Hij is ook heel grappig soms maakt hij ook flauwe grapjes. Timo is ook een leuke jongen. Hij is leuk in de klas en op de speelplaats. Hij kan ook heel behulpzaam zijn. Wim is ook heel grappig, hij komt elke dag goed vol moppen aan op school. Noa kan ook goed spelen op de ukelele en kan ook goed zingen. Ze heeft een hemelse stem. Wel spijtig dat ze niet verder geraakte in The Voice.

Xandro
klas 5