zondag 12 maart 2017

De drumles

Mijn ouders gaan naar de drumles. Dus voor om oefenen hebben ze een drumstel gehuurd. Ze oefenen wel vaak. Mijn zus vindt dat super ambetant. Ik vind het niet ambetant. Alleen als ik ziek ben dan, dan kan ik er niet echt tegen. Ik kan het al een klein beetje. Eerst hebben ze me de basis geleerd. En als je de basis kent dan kun je verschillende dingen. Dus ik kan al een klein beetje op de drum spelen. Onze buren hebben er niet zoveel last van, als de radio daar speelt horen ze het niet anders wel een beetje. Kennen jullie die groep Bazart? Iedere donderdagavond krijgen ze drumles van de drummer van Bazart Robbe Vekeman. Ze vinden het super leuk. Ze vinden het wel leuk. Iedereen in de familie vindt dat wel cool. Als mijn neefje Pieter-Jan komt loopt hij direct naar de drum. En speelt hij er een soort van op.

Jolien
klas 6