woensdag 28 september 2016

Mijn nieuwe school

Ik ben net veranderd van school en daar ben ik blij mee want ik leer hier veel beter en het is leuker. Je mag veel meer het initiatief nemen en dat is leuker.
Ik vind het forum FANTASTISCH!!! Ik heb zelf ook op het forum gezongen en dat was wel eng, maar ook leuk. Ik tril er nog van. Iedereen is super lief en aardig. Wim is SUPER, hij is de leukste leerkracht ooit! Ik zit nu ook bij de bibchicks samen met Yleen, Juliana en Jolien, dat is ook supertof.
Het nadeel is wel dat er geen middelbaar is in mijn nieuwe school.
Ik heb ook al vriendinnen, daar ben ik wel blij om. Ik hoop dat ik vrienden met hen blijf. Ik hou heel erg van de ukelele en als ik niet naar deze school was gekomen had ik dat nooit geleerd.
Het is ook wel tof dat je niet mag roddelen want ik haat roddelen. Ik heb super veel zin in de musical (ik hoop dat ik een leuke rol krijg).
Ik ben wel niet zo goed in topografie maar daar helpt Debby me mee.
Het is wel moeilijk om op school te geraken maar ik heb er dat wel voor over, het is dan ook de leukste school ooit!

Noa
klas 5