woensdag 28 september 2016

School

Ik vind onze school een super school. Met superleuke leerkrachten. Maar Wim vind ik toch wel de leukste. Je mag hier superveel als je maar je grenzen kent. Ik zit al in deze school van mijn eerste kleuter en ik heb nog nooit een moment willen weg gaan van deze school. Ik heb hier de beste vrienden van heel de wereld zoals Noa, Juliana, Yleen en Tine. Eigenlijk heel de klas. En
wat ik echt super tof vind, is dat we elk jaar een musical doen. Ik durfde nooit iets zeggen op het toneel. Maar vorig jaar heb ik voor de eerste keer iets gezegd.
We leren ook ukelele spelen. Iedereen heeft hier zijn eigen ukelele. Ik heb een gele en ik kan al een paar liedjes spelen.
Elke vrijdag doen we ook een forum. Daar spelen we soms een keer een liedje op de ukelele en dat is echt wel leuk.

Debbie
klas 6