woensdag 28 september 2016

Over mijn school

Vroeger zat ik in een andere school. Ik heb daar tot mijn tweede leerjaar gezeten en dan ben ik veranderd. In het kleuter
vond ik het wel tof. In het eerste leerjaar ging het minder want dan begonnen ze te pesten. Ik had ook problemenmet lezen en daar wilden ze niks aan doen. Dan zat ik in het tweede leerjaar en dan kon ik helemaal niet meer mee. Ze zeiden daar dat ik moest blijven zitten in het tweede leerjaar.
Nu ben ik veranderd naar Brugge-Noord, daar voel ik me vele beter. Ze zeiden dat ik niet moest blijven zitten maar mijn mama heeft me toch laten zitten. Als ik in het derde anders zat ging ik niet alles begrijpen. Maar nu ben ik super gelukkig en nu kan ik
super goed mee. Nu heb ik super goeie vriendinnen. Nu zijn mijn beste vriendinnen Juliana en Yleen. Als er iets is, staan we altijd klaar voor elkaar. Ik ken Yleen al van mijn 4 leerjaar, want dan kwam ze in onze school.
We doen hier ook toneelvoorstellingen, dat is met Kerst.
Ik wilde vorige jaar mijn communie niet doen anders zat ik met kinderen waar ik bij zat in die vorige school en daarom
doe ik het dit jaar.

Tine
klas 6