woensdag 28 september 2016

Leuke klas

Ik vind het super jammer dat het mijn laatste schooljaar is in de lagere school,maar ik ben wel blij met de klas die ik heb!!
Jade,Zita en Amber zitten al vanaf mijn allereerste schooldag in mijn klas en wij zijn heel goede vriendinnen geworden!
Juliana en Debby ken ik ook al sinds mijn 2de kleuterklas en wij zijn ook heel goede vriendinnen geworden.
Tine ken ik al vanaf het 1ste leerjaar en we zijn ook goede vriendinnen. En dan zijn Yleen,Timo en Rafael er later bij gekomen
en we zijn ook goed vrienden geworden.
Eigenlijk is het een heel toffe bende en zijn we allemaal vrienden van elkaar.
Ik vind het heel leuke groep omdat, als ik eens verdrietig ben, dan weet ik dat ik bij mijn vrienden terecht kan. Ik vind het ook belangrijk dat vrienden elkaar steunen. Soms hadden en hebben we ook wel eens ruzie, maar ik heb
dat niet graag dus probeer ik meestal de ruzies direct uit te praten en op te lossen.
Hopelijk wordt het een fantastisch schooljaar en ga ik contact blijven houden met hen wanneer wij allemaal in het middelbaar zitten!

Jolien
klas 6