woensdag 28 september 2016

Animatie

Ik volg een cursus animatie op de kunstacademie in Brugge. Dat doe ik op de vrijdagavond van 17.30 tot 21.00. Voor de eerste les had ik best wel last van stress. Maar voor de rest viel de eerste les eigenlijk wel mee. De leerkrachten hadden een directe reactie als iemand een beetje werd uitgesloten, dat stelde mij wel gerust. De eerste les zijn we naar de schoolbibliotheek gegaan. Terug in de studio hebben we opnames gemaakt met die boeken. Dat moet je dus zien als foto trekken, boek neerleggen, nog een foto trekken en zo door tot dat dat een grote toren wordt. Als je dat snel achter elkaar laat spelen, ziet dat er uit als een groeiende toren.Ik vond het speciaal maar logisch. Toevallig heb ik ook een camera gekregen van mijn opa voor mijn verjaardag. Het leukste van animatie vind ik het werken met camera’s.

Rafael
klas 6