woensdag 28 september 2016

Vriendinnen

Een vriendin hebben is heel bijzonder. Een vriendin of een vriend is iemand waar je alles tegen kan
zeggen. Vind ik toch. Een vriendin steunt je in makkelijke tijden en moeilijke tijden, zoals mijn beste
vriendinnen Jules en Tine en nog meer andere vriendinnen. In moeilijke tijden weet je pas wie je echte vrienden zijn, wie er echt voor je zijn. Wie er niet van je profiteert of heel de tijd tegen je liegt. Op een vriendin moet je kunnen rekenen.
Ik heb me al vaak vergist in vriendinnen en me laten doen maar dat is echt niet goed en nu heb ik het beseft.
Soms moet je wel eens en beslissing nemen die voor jou het beste is. Laat je nooit doen door je vriend of vriendin en je moet ook wel eens nee durven zeggen!
Als zo'n dingen gebeurden toen ik klein was, durfde ik dat niet echt goed maar nu wel. Je mag je zeker door niemand laten doen.

Yleen
klas 6