woensdag 19 oktober 2016

Vader-zonen-weekend

Ik ben op vader-zonen-weekend geweest. Zaterdag moesten we er al om 9 uur zijn. Mijn twee broers waren ook mee en natuurlijk ook mijn papa. We hebben hele leuke spelletjes gespeeld.
Ik vond het super grappig dat de papa’s weer echt kleine kinderen waren. Ze wilden perse winnen! We hebben buskestamp gespeeld en totemroof. Ik was de enige die een totem had kunnen stelen uit het andere kamp. David, de grote broer van Kobe en papa liepen achter me, maar kon me niet meer inhalen. Het was een super gevoel dat niemand me kon tikken toen ik terugliep naar het kamp.
’s Nachts sliepen we in een Tipi en daarin moesten we het vuur het hele weekend laten branden. In de nacht heb ik ook voor het vuur gewaakt. Het was een hele toffe ervaring. Ook het koken was op houtvuren en daarom hebben we een hele tijd hout gekapt. Ik heb daar veel gekapt en gekliefd. En Pepijn ook, dat was heel gezellig!
Het was een van de mooiste weekends van het jaar.

Jacob
klas 5