woensdag 19 oktober 2016

Mijn hobby's

Ik heb twee hobby's, ik dans op vrijdag en ik volg tekenacademie op woensdag.
Ik dans ballet, modern en Junior. Ballet krijg ik van Christian en dat is heel tof. Moderne dans krijg ik van Agar, dat gaat wel snel maar ik amuseer mij. Dat vind ik het belangrijkste, de junior is een compagnie en dat krijg ik ook van Christian. Dit is nog maar het tweede jaar dat ik juniors volg. Ik dans al van m'n 4 jaar dus heb ik al veel pasjes geleerd, bijvoorbeeld: pirouette, plié, rellevé…
Elk jaar geven wij met de dansschool een optreden en iedereen is welkom!!! Dansen vind ik gewoon SUPER LEUK!!!
Zoals ik al zei volg ik ook tekenacademie, ik amuseer mij daar ook heel veel.
Het noemt misschien TEKEN-academie maar eigenlijk tekenen we niet zo veel. We knutselen ook veel met verschillende materialen zoals: gips, met een breekmes leren omgaan, met inkt... Soms tekenen we wel eens maar dan heel kunstig. We hebben vorig jaar een grote tentoonstelling voorbereid omdat de tekenacademie 25 jaar bestond, maar nu doen we een gewone openklasdag op het einde van het jaar.
Ik vind mijn hobby's gewoon super tof!

Amber
klas 6