maandag 8 juni 2015

Yara

Het is bijna zo ver het 6de zal binnen een paar weken de school verlaten en dat vind ik echt super jammer. Aan de ene kant vind ik het leuk voor hen. Daar zullen ze zeker weer nieuwe vrienden leren kennen. Maar aan andere kant zal ik ze zo hard missen. Yara ken ik al super lang, zij was altijd mijn aller beste vriendin. Als ik niet zo happy was, kwam zij altijd naar mij. Als ik het moeilijk had, wist ik dat ik het aan haar kon vertellen en wij hadden bijna nooit ruzie. Ik zit met haar in de klas al van het kleuter en nu zal ze weg gaan. Ik zal haar zo hard missen. Maar ze zal haar daar amuseren, dat weet ik zeker. Ik hoop dat Yara en ik nog vaak kunnen afspreken en contact houden met elkaar. Ik vind je echt een super vriendin. Yara, ik zal je missen!

Ymke
klas 5