woensdag 3 juni 2015

Een 'gabbe'

Ik ben zaterdag 30 mei gevallen met mijn hoofd tegen de hoek van de muur. Het deed veel pijn. Maar het viel nog mee. Mijn meter die was er ook bij. Ik, mijn meter en mijn oudste zus Rune zijn dan direct naar het ziekenhuis geweest. Ik dacht dat ze het moesten naaien. Maar dat hebben ze dan toch niet gedaan. Mijn papa en mijn twee jongste zussen moesten nog de auto gaan halen. In het ziekenhuis zeiden ze dat ze het niet gingen naaien maar met haakjes gingen vastdoen. Ze zeiden dat dat veel minder pijn ging doen. Maar toen de dokter kwam zei hij dat hij het met nietjes ging doen. Ik dacht, wat met nietjes??? Maar ze zeiden dat het helemaal geen pijn ging doen, dat het gewoon leek op een klein neepje. En inderdaad het deed niet veel pijn. Het waren drie nietjes. Nadat ze de nietjes hadden geniet, deden ze er een ontsmettings middel op dat deed meer pijn dan toen ze de nietjes in mijn hoofd deden. Maar gelukkig had ik geen hersenschudding. Gelukkig is alles goed gekomen.

Sterre
klas 5