zondag 7 juni 2015

Dansoptreden

Onlangs hebben we met Danza Dell Arte opgetreden in de Stadschouwburg. Het was super tof. Eerst hebben we een generale repetitie gedaan, dat was heel erg saai. We moesten één keek ons dansje doen en dan wachten en als er iets is dat ik haat is het wel wachten. Maar zo saai was het niet want we mochten kijken naar de andere dansers. De kleutertjes waren erg schattig met hun kleine beentjes en armpjes. De grotere konden uiteraard veel mooier dansen de meeste. Zij dansen dan ook al heel erg lang. Ik wil dat ook, ik zal niet vlug stoppen met dansen want ik doe het veel te graag. Na de generale repetitie moesten we nog even wachten in de kleedkamer. Het was wel tof, we hebben veel gepraat en gelachen. Dan was het zo ver ze kwamen ons ophalen in de kleedkamer om naar het podium te gaan. Ik was wel wat zenuwachtig maar toen ik op het podium stond was dat over. Het was echt super tof, ik hoop dat ik dat nog veel kan doen. Ik moest van mama en papa kiezen of ik muziek verder wilde doen en dansen samen of meer dansen. Maar dan moet ik stoppen met muziek. Ik denk dat ik muziek zal stoppen om meer te kunnen dansen. Want dansen is echt wat ik graag doe.

Ymke
klas 5